Content marketing

Content Marketing to nie pisanie tekstów

W ostatnich latach nagromadziło się pisarzy, freelancerów oraz copywriterów, którzy aktywnie wspierają agencje SEO pod kątem tekstów. Wiadomym jest, że Internet opiera się głównie na treściach i są one niezwykle istotne w procesie pozycjonowania. Od jakiegoś czasu widzimy, jak rozwija się Content Marketing. Marketing treści początkowo odnosił się do blogów i pozwalał na...

Czytaj dalej
 

Content Marketing w odniesieniu do sklepów internetowych

W dobie nowoczesnych metod pozycjonowania agencje SEO często korzystają z pomocy firm interaktywnych. Współpraca ma ogromny związek z copywritingiem, ponieważ cały Internet oparty jest na treściach. W życiu realnym posługujemy się słowami, a w sieci ważniejsze są znaki. Jako, że papier przyjmie wszystko postanowiliśmy pokazać moc Content Marketingu na przykładzie nowego...

Czytaj dalej
 

Szukamy specjalisty od Content Marketingu!

Zapewne zdajesz sobie sprawę, że stosowanie się do zasad SEO podczas tworzenia treści może skutkować lepszymi efektami pozycjonowania. Wiedzą o tym agencje SEO oraz interaktywne, które każdego dnia szukają specjalisty w tej dziedzinie. Choć Content Marketing jest w naszym kraju pojęciem względnie nowym, nie brakuje specjalistów. Jak ich szukać i jakie kryteria powinni...

Czytaj dalej
 

Czy Content Marketing oznacza sprzedaż?

Content Marketing, czyli marketing treści w całości odnosi się do reklamy. Jego historia zaczęła się kilka lat temu, gdy nastała era blogów internetowych. Jeśli ktokolwiek z Was prowadził lub prowadzi blog to wie, że jego pozycjonowanie w całości opiera się na tekstach. Blogi charakteryzują się wysokimi statystykami SEO, ponieważ są zadbane, a teksty na nich zawarte...

Czytaj dalej
 

Content Manager - kim jest i czym się zajmuje?

Menedżer treści - bo tak należy w języku polskim nazywać osoby odpowiadające za jakość tekstów to człowiek, który musi posiadać ogromną wiedzę o reklamie, SEO i pisaniu tekstów. Aby zostać CM trzeba pokonać wszystkie szczeble w copywriterskiej drabinie. Nie każdemu to się udaje, a zwycięzcom nie zawsze należy zazdrościć. Charakter pracy CM to przede wszystkim...

Czytaj dalej