Wielu przedsiębiorców internetowych popełnia podstawowy błąd – wysyła swoje produkty do odbiorców, traktując ich jak adresy, zapominając przez to traktować ich osobowo. Tymczasem, klient to...
Właściciele sklepów internetowych często zadają sobie pytanie, na jaki sposób dostawy będzie decydować się większość naszych rodaków w okresie przyszłego roku czy następnych paru lat....
Okazuje się, że zarówno z perspektywy klienta, jak i właściciela sklepu internetowego, nie wszystkie metody płatności są opłacalne. Obniżka cen na opłaty interchange sprawiły, że...
Osoby posiadające własne sklepy po kilku miesiącach przekonają się, że ich praca to ciągłe wyzwania. Nie różni się więc ona niczym od innych osób samozatrudnionych...
Czy zdarzyło Ci się, ze zamawiałeś swoje paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej? Skusiła Cię wizja obietnicy, że przesyłka zostanie dostarczona w krótkim czasie i będzie...
Prowadząc biznes w sieci, każdemu przedsiębiorcy zależy na zdobyciu jak największej liczby odwiedzających, która przełoży się na zwiększoną sprzedaż i zarobki. Metod na pozyskanie odsłon...
Nowoczesne firmy zajmujące się marketingiem i reklamą zachwalają reklamę w social media. Jest to w pewnym sensie przyszłość skutecznej reklamy, która ma dotrzeć do konkretnej...
W ostatnich miesiącach w sieci króluje fraza content marketing. Wiele osób zastanawia się o co w tym wszystkim chodzi i dlaczego całe gro specjalistów tak...
Google na bieżąco wprowadza różne algorytmy, ciągle zmienia sposób działania swoich robotów wyszukiwarki, aby eliminować spam. W dobie tych wszystkich modyfikacji wykształciło się inne rozwiązanie,...