SEO

Narzędzia Google, które musisz znać! cz.1

Prowadzisz swoją stronę internetową, sklep lub blog i chciałbyś być na bieżąco ze statystykami? Jeśli tak, to dziś dowiesz się, jakie narzędzia od Google będą Ci przydatne. W sieci istnieje mnóstwo skryptów, modułów oraz platform do monitorowania statystyk witryny, a na ich podstawie często dostosowuje się taktykę marketingową. Uważamy, że nie ma lepszego miejsca dla...

Czytaj dalej
 

Narzędzia Google, które musisz znać! cz.2

Wyszukiwarka internetowa Google to nie tylko miejsce do zdobywania klientów czy szukania informacji. To też potężne narzędzie pozycjonerskie, które może wynieść każdego na piedestał, jeśli zaangażowanie będzie mocne, a pozycjonowanie uczciwe. W pierwszej części naszego artykułu poznaliście już trzy narzędzia. Dziś poznacie kolejne, równie ważne. Zapraszamy do lektury...

Czytaj dalej
 

Wybieramy agencję SEO cz.1 - co Ci ona da?

Agencja SEO to firma skupiająca się na pozycjonowaniu stron internetowych, sklepów, blogów i platform e-commerce. W jej skład wchodzą nie tylko specjaliści od SEO, ale często też SEM (dotyczy AdWords). Agencje muszą znać się nie tylko na pozycjonowaniu, ale również reklamie. Najlepsze w Polsce firmy do dzisiaj nie wprowadziły opłat abonamentowych, nie oferują też płatności...

Czytaj dalej
 

Wybieramy agencję SEO cz.2 - typowe zachowania klienta

Jako osoby na co dzień poruszające się po branży SEO znamy setki zachowań klientów. Wielokrotnie sami zmienialiśmy agencję, bo nie znaliśmy tej branży jeszcze tak mocno. Wielu z nas nie interesowało się też pozycjonowaniem i dopóki nie zaczęliśmy analizować raportów nie wiedzieliśmy, że na efekty trzeba czekać. Dziś dowiecie się, jak klienci oceniają agencje SEO i...

Czytaj dalej
 

Marketing szeptany - sposób na darmowe linki cz.1

W dobie rozwoju agencji interaktywnych, jedną z bardziej skutecznych metod reklamy jest marketing szeptany (ang. buzz marketing). Teoretycznie nie jest zgodny z zasadami SEO, jednak prowadząc go w sposób odpowiedni i odpowiedzialny, może zdziałać prawdziwe cuda. Dziś dowiecie się jak zbudować reputację na forum i jak prowadzić swój profil, aby zdobywać linki mocne. Zapraszamy do...

Czytaj dalej
 

Marketing szeptany - jacy copywriterzy, taki efekt SEO cz.2

Nieodłącznym elementem marketingu szeptanego jest zdobywanie linków mocnych. Jeśli interesujecie się pozycjonowaniem to wiecie, że forum z 10 - letnim stażem ma wysokie statystyki SEO i kilka linków wychodzących do naszej witryny może sprawić cuda. Najlepsi specjaliści od buzz marketing miesiącami budują swoją reputację na forum, aby zdobywać linki i przekazywać je swoim...

Czytaj dalej
 

Jak odnieść sukces w SEO?

Jeśli komukolwiek wydaje się, że branża SEO jest zamknięta na nowe osoby - jest w ogromnym błędzie. W Polsce jest naprawdę mało agencji, które potrafią rzetelnie pozycjonować. Jako, że wielokrotnie pytaliście nas o sukces w tej branży (i na litość Boską nie piszcie, że jesteśmy agencją, bo to nie prawda :)), postanowiliśmy Wam przedstawić naszą wizję porządnej...

Czytaj dalej
 

Copywriter? Nie, redaktor specjalista

Agencje SEO współpracują z firmami interaktywnymi aby potęgować efekty SEO. Podstawą sukcesu w sieci jest tekst pisany, dlatego copywriterzy mają w Polsce bardzo wiele pracy. W ostatnim czasie rozwinął się Content Marketing, lecz brakuje specjalistów w tym temacie. Coraz częściej słyszymy, że agencje SEO zatrudniają redaktorów - specjalistów, aby pisali o dziedzinie na...

Czytaj dalej
 

Cele SEO - dawniej (2005-2010) i dziś (2016)

Rynek SEO w Polsce kwitnie. Z każdym rokiem przybywa specjalistów, którzy nie są zwykłymi inwestorami czującymi w tym pieniądz, lecz autentycznymi pasjonatami pozycjonowania. Jeszcze kilka lat temu cele SEO były inne, niż dziś. Zdobywało się mnóstwo linków aby wprowadzić stronę do TOP10 i później liczyło wejścia. Każda strona będąca w TOP10 mogła na siebie zarabiać z...

Czytaj dalej
 

Cele SEO - gorący okres pozycjonowania (2013-2015)

Nie tylko starsi, ale pewnie też młodsi czytelnicy doskonale pamiętają spory kryzys na rynku SEO w Polsce. Miał on miejsce w latach 2013 - 2015, gdy algorytmy Google zaczęły szukać zaplecz pozycjonerów. Kryzys trwał dwa lata i w tym czasie zdefiniował SEO na nowo. Na rynku pozostały tylko te firmy, które w odpowiednim momencie zrezygnowały z Black Hat SEO oraz inwestorzy ze...

Czytaj dalej