Dzisiaj już nikt nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez własnej strony internetowej. Coraz więcej właścicieli firm otwiera się na nowoczesne technologie i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów oferując swoje usługi w internecie. Ale w jaki sposób content na Twojej stronie w ogóle ma wpływ na klientów? Czy faktycznie warto się nim aż tak przejmować?

Klient chce Cię poznać

Wart więc na swojej stronie umieścić jak najwięcej informacji o tym, w jaki sposób działasz i co oferujesz. Jednakże radzimy przy tym unikać standardowych banałów, czyli pisania jaką to jesteś odpowiedzialną osobą, że masz świetne produkty itd. To wszystko oczywiście jest ważne, ale niestety mocno oklepane w internecie. Na niemalże każdej stronie coś w tym stylu można znaleźć i generalnie nie jest to specjalnie dobre podejście.

Przede wszystkim z czytelnikami należy budować relacje i warto byłoby wykorzystać pełny potencjał, jaki daje możliwość interakcji z drugim człowiekiem, który przecież może nawet przebywać w innym kraju.

Tylko 3 sekundy

Według badan mamy zaledwie 3 sekundy na to, aby zainteresować czytelnika naszą stroną i ewentualnie skusić go , aby zapoznał się z innymi materiałami. Warto więc dokładnie przemyśleć całą strategię content marketingową i wiedzieć do kogo konkretnie kierujesz swój przekaz.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że chciałbyś, aby to wszystko docierało do jak największej rzeszy osób, niemniej jednak tak się niestety nie da.

Nie tylko tekst

Warto podkreślić, że content marketing to wiele kanałów dystrybucji treści, a nie tylko i wyłącznie sam tekst. Staraj się różnicować i mieszać filmy video, tekst, czy np. podcasty między sobą, aby każdy z Twoich czytelników mógł znaleźć optymalną formę dla siebie. Stale staraj się podnosić również jakość oferowanej treści. Żeby był to autorski content, a nie jedynie słaba kopia tego wszystkiego, co już ktoś udostępnił gdzieś na swoich stronach internetowych.

Po pewnym czasie zauważysz co się najlepiej sprawdza w Twoim przypadku i zadecydujesz na co położyć jeszcze większy nacisk. Zdecydowanie polecamy takie podejście, bo to się zwyczajnie opłaca. Bez promocji w sieci dzisiaj możesz niestety zapomnieć o tym, że ktokolwiek będzie chciał zainteresować się Twoimi produktami i usługami.